20.8 C
Apeldoorn
donderdag 20 juni 2024

Úw nieuwsplatform voor de houtindustrie met 120.000 exemplaren en 25.000 online bezoekers.

SCM opent dochteronderneming in Slovenië

RIMINI – SCM blijft investeren om een ​​directe aanwezigheid op de meest strategische internationale markten te garanderen. Aan deze missie wordt voldaan met de opening van een nieuwe SCM-dochteronderneming in januari 2024, gevestigd in Trzin, nabij Ljubljana in Slovenië.

Zo is het voor deze Italiaanse machinefabrikant mogelijk om klanten op de Sloveense en de Servische markt rechtstreeks te volgen. Tevens zal de nieuwe locatie een  efficiënte ondersteuning bieden aan de dealers die al actief zijn in Kroatië en Bosnië.

De nieuwe dochteronderneming, de eerste van SCM op de Balkan, moet een maatstaf worden voor de hele regio waar de houtmeubelindustrie al een aantal jaren een meer dan positieve trend laat zien en bedrijven omvat die steeds technologisch geavanceerder zijn. De faciliteit beschikt over een exclusief technologiecentrum van 1.500 vierkante meter dat een breed en gevarieerd aanbod van de nieuwste SCM-innovaties omvat, met machines en diensten die sterk aansluiten bij de productievereisten van deze markt.

Snelle toegang

SCM kan bovendien rekenen op een team van technici en verkoopingenieurs die zeer gespecialiseerd zijn in alle toepassingsgebieden van de secundaire houtverwerking: van de schrijnwerkerij tot de grote meubelindustrie, tot en met de ramen en deuren en de houtbouw. Er zijn ook aanzienlijke voordelen voor de klantenservice: de klant kan profiteren van een meer stipte after-sales ondersteuning, zowel op het gebied van technisch onderhoud als het beheer van reserveonderdelen, en van snelle toegang tot de talrijke digitale diensten die mogelijk worden gemaakt door het IoT-platform van SCM.

Kwaliteitssprong

“Met de opening van deze nieuwe vestiging zullen bedrijven in de sector profiteren van een allround commercieel en technisch partnerschap”, zegt Lorenzo Trolese, SCM Country Manager voor de Balkan “Ons team, dat de komende maanden zal blijven groeien met de toevoeging van nieuwe verkoop- en servicebronnen, kan de klant alle ondersteuning, advies en training bieden die nodig is om zijn productieprocessen te optimaliseren. Dit betekent een enorme kwaliteitssprong voor deze markt, omdat deze op een directe lijn kan doorgaan en een steeds efficiëntere en directere service kan bieden, van pre- tot post-sales.”

- Advertisement -

Laatste nieuws

X