14.5 C
Apeldoorn
dinsdag 28 mei 2024

Úw nieuwsplatform voor de houtindustrie met 120.000 exemplaren en 25.000 online bezoekers.

Blom kiest voor herpositionering

SNEEK – – Blom Interieurs, een vertrouwde naam in de branche, ondergaat een opwindende gedaanteverandering en wordt simpelweg ‘Blom’. Deze rebranding markeert een nieuw tijdperk van creativiteit, daadkracht en betrokkenheid.

 

De rebranding naar ‘Blom’ is een bewuste en doordachte stap om haar positionering te herdefiniëren, terwijl het bedrijf zich richt op de evoluerende behoeften van haar klanten in een snel veranderende wereld. Met haar nieuwe, krachtige slogan: ‘Making spaces for you’ opent Blom deuren, zowel letterlijk als figuurlijk, voor klanten en eindgebruikers. Bij Blom draait namelijk alles om ruimte. Het bedrijf gelooft sterk dat het vormgeven van een creatief interieur net zo waardevol is als de mensen die er gebruik van maken.

 

Een nieuwe uitstraling

Blom blijft dezelfde vertrouwde projectinrichter die zich volledig inzet om mensen te voorzien van de allerbeste interieuroplossingen. Echter, met een verfrissende uitstraling en nog meer professionaliteit dan voorheen. De geheel vernieuwde website en look & feel stelt Blom in staat om zich nog beter in te leven in de behoeften van de klant. Vanaf nu zijn de submerken te herkennen aan hun eigen kleur. Blom werkt namelijk voor opdrachtgevers in de Hospitality-, Student housing-, Care-, Smart living en Leisure sector.

 

Het nieuwe Blom

Inrichten is meer dan alleen het plaatsen van losse meubels in een lege ruimte, zo stelt het bedrijf.  Het gaat om het creëren van de juiste sfeerbeleving, waarin kwaliteit en functionaliteit voorop staan. Blom laat zich onder andere inspireren door de ambities, doelgroep of de natuurlijke omgeving van een project. Dit resulteert in creatieve interieurconcepten die verder gaan dan het antwoord op de vraag.

- Advertisement -

Laatste nieuws

X