19.1 C
Apeldoorn
dinsdag 28 mei 2024

Úw nieuwsplatform voor de houtindustrie met 120.000 exemplaren en 25.000 online bezoekers.

Austria doet krachtige belofte

VIANEN – Austria Deuren, het deurenmerk van familiebedrijf Koninklijke Dekker (Hout), lanceert haar eerste campagne met een krachtige belofte: ‘Austria Deuren. Kies je voor het leven’. De campagne heeft als doel om consumenten bewust te maken van de impact van de keuze voor een deur.

Met hun kwaliteit en tijdloze design, biedt Austria Deuren een duurzame oplossing voor huiseigenaren die zeker willen zijn van hun keuze. Om dit te communiceren heeft Austria Deuren een serie TVC’s en socials ontwikkeld waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen en zo laat hij zien waar het fout is gegaan. Uiteindelijk wordt de oplossing gepresenteerd: de nieuwe Austria Deur. Hoe mooi is dát?

De campagne begon met een PR activatie ‘Het Kleinste Showroompje’,  waarbij bouwtoiletten werden omgebouwd tot Austria-showrooms. Op deze manier konden bouwers de deuren van dichtbij bekijken en alle details rustig bestuderen.

Austria Deuren wil met deze campagne de consumenten inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn en dat een goede deur keuze een wereld van verschil kan maken. De campagne zal te zien zijn op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.

Zie onderstaand de campagne videos:

TVC Buiten deuren

https://vimeo.com/812755951/09988b0ad1

TVC Binnen deuren

https://vimeo.com/812756523/5227839940

 

- Advertisement -

Laatste nieuws

X