16.2 C
Apeldoorn
donderdag 21 september 2023

Úw nieuwsplatform voor de houtindustrie met 120.000 exemplaren en 25.000 online bezoekers.

Feestelijke opening Remmers Experience Center

APELDOORN – Dinsdag 14 september werd met een druk op de rode knop het Remmers Experience Center in Apeldoorn geopend. Zo’n honderd genodigden waren aanwezig om Managing Director Hendrik Jan Verweij te horen zeggen dat het Experience Center jaarlijks zo’n 150 seminars en trainingen kan verzorgen. Daarnaast is er een gelegenheid voor ‘trainingen op maat’.

“We gaan steeds meer richting de customer-training in combinatie met de verkoop van onze producten”, vertelde Verweij bij de opening. “Je kun wel een goed product verkopen, maar het moet ook met het juiste vakmanschap worden verwerkt. Daarom is training belangrijk.”

De producent van bouwchemische producten, houtverven en -lakken is de eerste buitenlandse dochteronderneming binnen de Remmers Groep met een eigen klantencentrum. Met dit wapenfeit wil het bedrijf zijn zakelijke relaties versterken en (toekomstige) partners via een persoonlijke reis laten kennismaken met alle producten, oplossingen en diensten.

Verweij verwees nog even naar het moeilijke jaar dat het bedrijf achter de rug heeft. Allereerst door de corona-crisis, maar daarnaast werd een deel van het bedrijf ook nog eens drie weken stilgelegd door een cyber-aanval. En mede daarom is het volgens Verweij een knappe prestatie van zijn technische mensen, want die hebben de afgelopen tijd heel erg hard moeten werken om alles op tijd af te hebben.

“Ons bedrijf is in februari vorig jaar van de Stephensonstraat in Hoogeveen naar de Nagelpoelweg 30 te Apeldoorn verhuisd omdat we hier meer bedrijfsruimte hebben om onze groeiambities te realiseren. Daarnaast wilden we graag centraler in het land gevestigd zijn.” Niet lang daarna werd in het kader van centralisering besloten om het magazijn en de kleurmakerij voor de Benelux-regio bij Remmers België in Grobbendonk onder te brengen. Een mooie kans voor Remmers, zo blijkt. “Het lag al in onze bedoeling om een soort van showroom te openen, maar omdat het magazijn leeg kwam te staan hebben we – in nauw overleg met de Duitse directie – besloten om het meteen groots aan te pakken en van deze ruimte een groot Experience Center te maken.”

Na de woorden van Verweij kregen de bezoekers de mogelijkheid om een kijkje te nemen in het nieuwe centrum.

- Advertisement -

Laatste nieuws

X